
وي افزود: پرژکتورهاي RGB با لنزهاي مخصوص نيز در نورپردازي سازه اصلي و زير عرشه به کار گرفته مي شوند، اين پرژکتورها تنوع رنگي در حدود 16 ميليون رنگ در سازه و زير عرشه ايجاد مي کنند.
مديرعامل سازمان مهندسي و عمران با اشاره به برخي مشخصات فني پل جواديه گفت: دهانه عريض پل جواديه امکان توسعه خطوط آهن زير آن را از 6 خط به 11 خط مي دهد همچنين ارتفاع آزاد زير عرشه که در پل قديم حدود 5/4 متر بوده است در اين پل به 5/7 متر افزايش يافته و امکان عبور قطارهاي برقي و دو طبقه را در آينده از زير پل جواديه فراهم مي کند.